پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

سلام درود. فایل پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی با پایین ترین قیمت  در سراسر وب آماده شده است. پس برای خرید آن اقدام کنید. در قسمت زیر بخشی از اطلاعات این محصول آمده است. همچنین در پایین صفحه فایهای مرتبط با فایل پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی قابل مشاهده است.

دسته بندی:مدیریت اسناد

توضیحات:

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

پاورپوینت-مدیریت-اسناد-و-بایگانی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مديريت امور دفتری
دبيرخانه
نامه‌های اداری
يادداشت اداری
انواع نامه‌های اداری از نظر علوم اداری
عوامل سازماندهی مديريت امور دفتری
عناوين شغلی دبير خانه‌ها در نظام متمرکز امور دفتری
تفکيک نامه‌ها در مديريت امور
و …


بخشی از متن پاورپوینت:

مديريت امور دفتری:
مجموعه اصول و روش‌هايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه‌های اداری می‌باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روش‌های گردش نامه‌های اداری در کليه سطوح سازمانی می‌باشد.

امور دفتری يا سيستم گردش نامه‌های اداری:
دريافت، ثبت، ارجاع، پيگيری و صدور می‌شود و هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدام‌ها و مراحل جزيی‌تری برخوردار می باشد.

دبير خانه:
دبيرخانه و دفاتر مديريت‌ها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری، انجام وظيفه می‌نمايند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ‌کننده سيستم امور دفتری و …
دانلود فایل


برچسب:

مدیریت اسناد و بایگانی, مديريت امور دفتری, دبيرخانه, نامه‌های اداری, يادداشت اداری, انواع نامه‌های اداری, مدیریت اسناد, بایگانی, پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی, دانلود پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی, تحقیق مدیریت اسناد و بایگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *